שאלות & תשובות

טיפול בפריטים

אם אני מעוניין בהתאמת הבגד?

להתאמת אורכי מכנסיים וגקטים מוזמנים להגיע אלינו להתאמה ללא תשלום נוסף. שים לב ששירות התפירה לוקח כמה ימי עסקים, ייאמר לך במקום בהתאם לצורך.

איך לכבס את הפריטים?

יש לכבס בכביסה קרה ועדינה בלבד וללא מייבש על מנת לשמור בצורה האופטימלית על הבגד. את הגקטים שלנו יש לנקות בניקוי יבש בלבד

איך לגהץ את הפריטים?

מומלץ לגהץ בטמפרטורה נמוכה לשמירה אופטימלית על הבגד

הזמנות

האם אני יכול לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

בוודאי. ברגע שההזמנה שלך יוצאת מהחנות שלנו, יגיע למייל שסיפקת קישור לחברת השליחויות עם פרטים למעקב הסטטוס.

האם אני יכול לשנות/לבטל את ההזמנה שלי?

ניתן לבצע שינויים בהזמנה כל עוד היא לא נאספה ע״י חברת השליחויות. יש לשלוח מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת blue.navy.online@gmail.com    בצירוף מספר הזמנה והשירות המבוקש

או לפנות בוואטסאפ למספר – 054-5808131

מה קורה אם נעשתה טעות או קיבלתי פריטים פגומים?

מתנצלים על חוסר הנוחות במקרה שכזה. בבקשה צור עמנו קשר בצירוף מספר הזמנה ותמונה של ההזמנה שהגיעה ונדאג לטיפול מתאים בהקדם

אני מעוניין בפריט שאזל מהמלאי, מה ניתן לעשות?

מוזמן לפנות אלינו וננסה להתאים לך פריט דומה / לבדוק במחסנים שלנו במיוחד לפי הבקשה. שים לב שבדרך כלל האתר מסונכרן עם מלאי החנות.

משלוחים והחזרות

תוך כמה זמן המשלוח מגיע אליי מרגע ביצוע ההזמנה?

המשלוח יגיע אליך עד 2-5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה

*במהלך סיילים מיוחדים זמני האספקה עשויים להתארך בין בעוד כמה ימי עסקים ויעודכנו בהתאם

מי אחראי למקרה והחבילה נאבדת?

במידה והחבילה אבדה במהלך המשלוח נעשה הכל על מנת לסייע. אנחנו לא נהיה אחראים על חבילות אשר הוכחו כי הגיעו ליעדן. ברגע שההזמנה הגיעה ליעדה לא נוכל להיות אחראים על פריטים שאבדו או נגנבו.

מה התנאים של החזרות והחלפות?

החלפה מתאפשרת בתוך 14 ימים מיום קבלת הפריט במידה והפריט הוחזר במצב חדש, לא משומש, עם כל התגיות המקוריות שהמוצר מגיע איתן.

צור עמנו קשר עם פירוט הבקשה ותתואם לך ההחלפה.

החלפה ראשונה עם שליח - חינם

כל החלפה נוספת היא בעלות של 30 שקלים

ניתן גם להגיע לחנות ולהחליף את הפריטים בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט

פריטי סייל ניתן להחליף עד 7 ימים מרגע קבלת הפריט

כמה זמן לוקח לטפל בבקשת החזר כספי של הזמנה?

ברגע שנקבל את הפריטים חזרה אלינו, נבחן את הבקשה ובמידה והפריטים תקינים לחלוטין נאשר החזר. 

הזיכוי יטופל עד 14 ימי עסקים. תתקבל התראה עם ביצוע הזיכוי למייל שדרכו ההזמנה בוצעה. ייתכן שמרגע ביצוע הזיכוי מצידנו לחשבון הבנק שלך יקח מספר ימים נוספים עד הופעת ההחזר בחשבונך.